lørdag den 28. september 2013

Kål pizza (yeah you heard me!)

Jeg elsker kål <3 og jeg elsker pizza - jeg har forsøgt at føre mine to pasioner sammen!

Ingredienser:
2 'skiver' kål
lidt olie
½ dl passata
2 håndfulde revet ost
10 stk pepperoni eller andet kødfyld


Jeg startede med at skære to skiver kål, som kommer til at fungere som pizza bunde.

Ovenpå kålen smører jeg lidt olie og lidt passata (pureret 'hakkede tomater')

Drys med lidt salt og peber.

Kommes i ovnen i ca. 10 min ved 200 grader.



Derefter drysses der (en masse) revet ost ovenpå bundene.



Kom derefter pepperoni, eller anden ønsket kødfyld på.

Giv dem yderligere 10 min i ovnen - til osten er dejlig gylden i kanterne.



Sådan der:


Og så velbekommen! LCHF pizza uden blomkålbund, omeletbund osv - ja faktisk helt uden æg?! :D








Ingen kommentarer:

Send en kommentar