fredag den 14. marts 2014

MAD (Modern American Diner)

Min veninde og jeg besøgte i januar MAD, som ligger på Vesterbrogade, lige ved siden af Tivoli. Stedet er rigtig flot, og der er en god atmosfære, men servicen er virkelig inderlig ringe(!).

Jeg giver maden top karakter. Jeg har været der to gange i alt siden de åbnede, og begge de ting jeg fik serveret, har givet mig anledning til at mundvand lige siden, hver gang jeg har tænkt tilbage på maden. Især den BLTA-sandwich jeg bestilte nr.2 gang, som bliver serveret med baconnaise, var VIRKELIG god. Desværre ødelægger den dårlige service oplevelsen, og jeg har ikke lyst til at tage tilbage dertil igen lige foreløbig. Hvilket er rigtig ærgerligt, når maden er så fantastisk.

De må lige se og oppe sig, og når det sker, så har de allerede et styks stamkunde her. ;-)


Konklusion:
Mad får top karakter!
Servicen skraber bunden!




Link til MAD's hjemmeside, hvor du også kan finde menukort og priser:
http://www.madcph.dk/



Ingen kommentarer:

Send en kommentar