lørdag den 3. august 2013

Gratis glæder er the shit!

Jeg har fået en åbenbaring! Jeg er i sommerhus i Kalundborg, nærmere bestemt Saltbæk, og jeg har lige fået øjnene op for de gratis glæder, som der er ved naturen.


Kirsebær, hyben, hindbær, solbær og brombær... Mmmm! Jeg har ædt mig selv halvfordærvet i lækre lækre kirsebær mens min mor, mormor og jeg plukkede løs (hvorfor er det altid dem der sidder højere end man kan nå, der ser bedst ud(?!) - jeg må have set sjov ud, for jeg ville ikke acceptere nederlag(!), så der blev hoppet fra skamler og hængt i grene - bum).

Jeg har også plukket en masse hyben, som der skal laves marmelade af i morgen! Jomfru-hybenmarmelade. Rapport på det eksperiment følger. ;-)

Åh soooommer, sommer og sol... :-D Dejligt endelig at kunne nyde sommeren, efter megen matematik terpen. Det dog ikke ovre endnu - men det er tæt på!

I må have en fantastisk weekend, jeg ved i hvert fald at jeg får det. :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar