mandag den 15. juli 2013

Madpakke forberedelse

I går fik jeg også forberedt madpakke mad, så det bliver nemt bare at komme i bøtter resten af ugen.


Der blev lavet mini hakkebøffer, kødboller (af medister kød) og der blev kogt æg til hårdkogte æg.

Nemme hapsere til tasken med højt proteinindhold der mætter godt.

Sammen med dem har jeg tænkt mig at pakke lidt grønt, noget frugt/bær og nogle nødder. Så der både ting som mætter og så lidt til den søde tand(som med sikkerhed kommer når man laver matematik - når hjernen bliver brugt så intenst, VIL DEN HA' SUKKER! (Min hjerne forvandler sig i hvert fald til et lille grønt sukker monster efter hjernegymnastik :-) ))

Længe leve at jeg lige har fået en masse mini æsker af min mormor i fødselsdagsgave. De passer lige i tasken. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar