onsdag den 19. september 2012

I'm back!

Dejligt at være hjemme i sit eget køkken igen - hvor man helt selv kan bestemme hvad man vil spise.

På Mallorca var der rigtig mange British Breakfast tilbud, og det er jo lige i øjet når man prøver at LCHF den. Dog blev æg og bacon serveres med hvidt toastbrød, syltetøj, baked beans og hashbrowns, og jeg har desværre meget svært ved ikke at spise det jeg får serveret og det som jeg betaler for.

Det er derfor guddommeligt at kunne lave denne morgenanretning på ægte LCHF maner:

2 kommentarer:

  1. Har lige kigget nogle af dine indlæg igennem, og hvor er det bare mange lækre ting du viser! Jeg kommer helt sikkert til at følge med fra nu af - det er altid dejligt med inspiration til en sund livsstil ;)

    Tjek også min blog ud hvis du har lyst :)
    www.westernsof.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Fedt at du kan li' min blog! :D

    Jeg kan se ud fra din blog, at det også er low carb mad du hovedsagligt spiser. Jeg er kun lige begyndt at snuse til LCHF, så jeg vil helt klart kigge forbi din blog for at få lidt mere inspiration. Har allerede fundet en opskrift på bananpandekager som skal afprøves. ;)

    Du må have en god onsdag aften.
    Betina

    SvarSlet